tsss..

Ja nu harjag kommit hem för ett tagsen. Sovit hos André igår tog vi det bara lungt,. Såg typ tv käkade godis :) och tog ett varmt och efterlänktat bad ;D Sen så var det bara att lägga sig tidigt efetrsom att han skulle iväg och jobba halv 7 på morgonen :P Ja nu sitter jag här och behöver verkligen MAT, men som vanligt hittar jag absolut inget .. Är grymt sugen på en grilllad krov i baguette:) Idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt. Senare ikvääll bär det vell av till André igen och mysa med han =) Inväntar bara att få börja jobba så jag börjar få in dom fina efterlänktade pengarna :)

Det hela blev som det blev, Kanske för jag just har vuxit upp i en värld där jag inte tål en massa falska personer .. Samtidigt alla kan ändrar sig ju någon gång, Det är ju tur det.. Men snälla vars tod du vägen? 

Ha en bra dag alla andra i det dåliga regn vädret ;D Tjiiing =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0