tungt...

Ja det känns fakist riktigt tungt att veta att det är hela typ 10 mins kvar innan mitt favvo program börjar :) Ikväll har jag umgåtts med Jossan, Vi har varit ute och knallat med Dogsen =) Sen varit på coop och köpt en väldigt behövlig glass :D Imorgon bär det av till Boden ska se då my dad startar med våran polle. Blir vell jag & jossan som det ser ut :)  Innan det ska vi vell dra på storheden och lite sånna småsaker :)  Ja vad har jag mer att berätta ja kanske att det bara är hmm 3 dagar kvar innan jag börjar jobba på alvar :/ Känns vell sådär mitt sista sommarlov som jag kommer ha kommer i princip vara förstört , Jaja ;P

Nu ska ja sova så jag orkar upp i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0