Underbart :)

Ja det är precis vad det är ! Är nu ledig tills på fredagkväll =) Och idag har jag ätligen varit med min sötnos :D Kändes som det var jätte år sen ja såg han , Men det var ju bara i söndags ! Åh men lika glad blev jag för det att träffa han :) Får se nu när det blir så vi far och äter. Jobbar ju hela helgen så kanske imorgon eller torsdag ! Mummmss. Sen väntar jag även på min LÖN ;D haha inte för det bli så mycket denna gång eftersom det är bara några strödagar jag jobade i Maj :) Lika glad blir man ändå. Har även badat Troja ikväll :) tihihi Nä nu ska jag gå och ta mig en Dusch sen se tv och sen sova en god sömn eftersom jag vet jag kommer få sova länge imorgon !
God natt ! :D
None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0