Tisdag, Sjuk :/:/

kan det bli värre eller så inte , Ja alltså det känns faktist riktgit som ja ska Döö. haha. Och imorgon är sista dagen av praktiken , men ja sitter här  i feber och ont i haösen så ja knappt kan prata , ?? Vad ska jag göra. Aja vill iallafall verkligen dit. Ska ju bjuda dom på fika=D höhö. Har varit hos andre idag sovit där typ ett bra tag. haha sen drrog jag tilll Eva-Lena :D Men där blev jag inte länge eftersom att jag var helt död i kroppen , så nu sitter jag här. Och ska vell fösöka dra mig i säng , ska ändå upp kl 6 imorgon :( Var iallafall bra i långträsk , haha har ju lärt mig att lägg upp en BURK ;D haha far dit torsdag igen och bli där ändå tills på måndag =)
Oj så långt detta blev , aja Gonatt !
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0