bra dåligt?

Vi börjar med det bra : Ja nu äntligen har jag GODKÄNT i engelska :):) Och bra väder som gör en på väldigt bra humör.
Dåliga: Ja fy fan finns inte ord för hur sur jag är alltså jag brukar absolut inte bry mig om ett betyg. Men när det  börjar spåra iväg då kan det göra mig riktigt förrbannad. Jag var nu tvungen att göra en berättelse i mitt väldigt usla ämne jo teckenspråk. Ja jag lägger ner tid gör det. Och våran lärare såg väldigt glad och possetiv ut. Så inga som helst klagomål. Som var ovanligt för att vara hon. Så idag har vi betygsnack så jag går ut med ett leende på läpparna, Och tänker va fan jag får vara nöjd med mitt G har aldrig kännt mig så säker. Men då händer det. hon sätter sig ner tycker synd om sig själv och säger : Tyvär med det blev ett IG för dig , Nä fy fan har aldrig träffat mer orätvis människa i hela mitt liv. Det är fruktansvärt.  Ja jag vill inte ens nämna orden som ja skulle vilja säga till dig. Fy fan.

Nå med det nu väntar jag på att klockan ska bli halv 5 så jag kan börja med mitt jobb som bara väntar på mig , Blir att jobba till halv 10.. Puhhh.  Aja. Sånt är livet :) Trivs då väldigt bra iaf =)
Så nu ska jag bara stoppa i mig nå i magen,vila sen dra ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0