Brun?

Nja kan vell inte säga jag är så brun. Haha är ju bara andra dagen jag solar men nu ska det bli ett par gånger så man ser lite skillnad iaf :) Åh det är jobbigt men ändå ganska skönt att ligga där i det trånga jävla solariet, Har iaf varit med min kära granne idag =D  Nu ska jag snart klä på mig lite varmare kläder sen ska jag ut och busa/gå med min Älskling ;) ja troja såklart.. Idag gjorde jag bort teckenspråket och på torsdag så gör jag bort eng nationella. Men så jävla skönt.. Sen så har jag gjort jävlat allt. Och jag fick godkänt i tecken & eng som jag aldrig ens hade en tanke på att kunna få. Men ett Ig blir det iaf , Men ja det är det värt hatar ändå så mycket våran idrottslärare så ohja :) Han ska veta att han har så jävla tråkiga lektioner att det aldrig skulle falla mig in att gå dit. Haha från det ena till det andra...
Nu ska jag iaf gå ut & gåå !!!
Tjoooow ;D

image15                        image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0