då var det så

ja att nu sitter jag här fly förbannad, lyssnar på musik och är väldigt sugen på nå mat :D Har då iaf jobbat hela helgen , Och ja nu är det ju såklart ett måste att berätta hur det gick för min GRÖT ;) Haha som sagt jag gav mig inte så efter att jag gjort min gröt fick jag höra : Att jag saltade perfekt,gjorde den nog tjock ja jag var helt enkelt en av dom bästa ;D HAHA på er alla som kan laga gröt jag tar er !! Ägda..
Ja sitter nu med feber iaf , men ska börja tagga upp för imorgon för då är det jobb återigen. Och även skola med en massa betygsnack gissar jag...  Vad ska ja göra ikväll ? fara till dig, eller SOLa ;D Ja jag vet inte riktigt men det får man vell se. Som ni då kan se är jag förbannad men ändå en väldigt glad anna på vissa saker. Men inte på allt. GRRR...Så nu ska jag beskriva dig med några få och oförskämda ord ! Eller äre värt det ? NÄ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0