lalala...

Ja som sagt idag har jag hunnit göra ganska många nyttiga saker, Ringt och bokat tid för kissen ,varit och fixat internetbanken, köpt någon present till André..  Bubben min då.. Sen lite mer , Och nu sitter man framför den hära datorjävlen igen , haha ... Ja idag har jag iaf Bakat kladdkaka . Mummms =D Sen varit ute på en prommis och sist men inte minst sett tv ;D Jihoo...  Och nu ska jag bara gå och borsta tänderna sen lägga mig och fortsätta att mysa frmaför min lilla tv ;)
                                                                                  image12
                                                                                            
          
I veckan är det faktist ovanligt fullt på schemat,
Imorgon Sunderbyn...
Onsdag Skola/ Fara och kastrera Kisse.
Torsdag Jobba hela dagen
Fredag Skola och Jobba.
Nä fy fan , Men snart är det sommarlov =) Yees ! Fan så jävla sköönt det ska bli, Bara Kunna ligga och sola ;D
Ha det, Tjiing ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0