Nu är jag så himmla less.

Ja precis vad jag är , Åh äntligen Fredag iaf :) Som verkligen gör mitt liv värt att leva. haha eftersom jag är så grymt less skolan ! Men i veckan har jag klarat att vara på skolan hela VECKAN ;D det var 2 försovningar men vad gör det ? haha. Ja jag har iaf Jobbat Ons,Tors och även ikväll .. Hmmm  aja bara kämpa på. Sen efter det har jag ingen aning vad jag ska göra.. Blir då iaf Inte att se nå jävla hockey.. Nu vill jag det händer nå ROLIGT ;D

Och idag var dom och snackade om vårat räddning skit vi ska vara med om den 29/5.. Ja fy fan ambulansen,sjukhuset och räddningtjänsten. Jag som är livrädd för allt sånt . Kommer jag säkert vara omen det är på låtsas dom ska stoppa in dropp o skit , haha ! Jaja vi ska iaf vara med om en bussolycka så dom ska typ skära sönder bussen sen komma och rädda oss ! HAHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0