slapp as ...

Ja ännu en dag med dåligt väder.. Men jag & Mamma har ändå bestämt att va ska grilla god mat idag ;)Mummms..  Sen får vi se vad som händer jag är dock grymt sugen på att se någon film. Idag är en dag då jag inte känner för att göra något allls.. haha bara sitta hära och va seeg ! Nu är det typ tredje gången jag går och kollar hur mycket pengar på mitt konto. Och liga jävla sur blir ja varje dag, haha jag går bara och väntar på att någonska lägga in pengar men det händer inte :P har iaf 12 kronor. Inte så jävla ösigt..

Maia Hirasawa - The worrying kind ;)

Igår var det iaf jobb, Sen efter det for jag hem och käkade, Sen bar det av till Jessica :) Där dom var ute och spelade brännboll , Men jag valde det varrmare valet, Jo jag gick in och satt o snackade en massa med jessica mamma :) haha Sen blev det hockey för oss men aja gick jusådär . Haha ,  Tjohoo =D

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0