söndag igen...

Haha så förjävligt. Ska spela in min jävla berättelse på teckensprk imorgon och nä ja kan inget just nu . Bara plugga.. Igår så var det ganska lungt jag mamma pappa och mina grannar satt ute vid elden och tog oss en cider sen så såg vi hockey :) Jag får ångest på nästa helg då ja tänker på att jag ska jobba hela helgen. Nä huvva !
Nu sitter jag iaf och väntar på mat , min morbror och moster är här , Och söt som dom är så fick jag 500 kr för ja klarade körkortet ;)haha. Så alltså består denna kväll av att hyra film, med massa gooodis ;);)

Och jag sitter fortfarande och nöter samma låt som igår ;D - Maia Hirasawa - The worrying kind ..

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0