Vad kan man säga om denna dag?

Ja jag kan säga så mycket som så att den har varit bra, Skönt att slippa skolan , men känns dock som att jag missar den varje dag numera , haha som jag har Ig ii varje ämne blabla , Men om nu någon ensvis lärare så jävla gärna vill sätta IG på mig, Så do it, Men kom inte sen o fjäska häller..  Nä som ni kanske ser är ja så jävla less på skolan och alla lärare så huvva... Nu vill ja bara sluta och är då en av dom som önskar att mamma & pappa gärna hade fått klämma ut mig ett år tidigare..
Sundebyn , Ja det gick vell bra även det :) Min rygg är samma gammla krokiga ryggrad:P Haha.. Dom försökte få mig att fara tilll Umeå men nej tack där får dom nog ta och lugna ner sig. För dit skulle jag aldrig fara. Som jag sa till han , Att så sjukhusrädd som jag är så är det nog lika bra lägga in mig på psyket samtidigt som dom tror ja ska fara till nå jävla sjukhus får snack om operation ! Psss.  Och jag får samma svar av alla : Men går du verkligen rätta utbildningen men snälla hemtjänsten & sjukhus är inte ens i närheten av samma sak ! haha

Nog snack om det , Nu ska jag ut med min söta granne simon , vi ska gå ut med vovvvsingen :) Sen ska jag sitta och tröst äta mina jävla Chilinötter och min fruktsoda och drömma om att va med i du blir vad du äter;) Nä det där var ettt skämt , men käka o det de ska ja göra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0