Fullt öööss.

Ja idag började 8.10 sen klockan 9 fick jag ett samtal av tändläkaren som säger att jag får komma för att hämta Emeli men måste komma upp och ta hon i hande för hon inte riktigt är sitt rätta ja ! haha ;) Kommer in och där ligger lilla gullungen och skrattar som aldrig förr hur ska jag beskriva hon kortfattat ? Ja nu när jag tänker tillbaka och hon ligger där så finns det bara en sak i hennes skallen : LIVET LEKER !! hahah. Efter det stan, sen skola igen och så less jag var så innan sista lektionen for jag hem och gjorde lite mer nytta kändes det som. Fick även hem Ev's försenade present perfekt så då fick hon den idag. Sen for jag med lite knark till Emeli för att hoppas på mindre smärta. Nä vetni vaad nu ska jag sova.  Tack för det var behövligt efter en lång dag.
/Cya ;)


Såklart Ev älskar hello kitty och rosa perfekt ;P


En sliten Emeli hahaah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0