Gud vad duktig jag är....

Ja alltså det stora har ju hänt mig idag vad tror ni har varit med på min typ andra riktigt idrotts lektion sen jag började på strömbacka ;) Weeei, Imorgon blir det också Idrott för jag ska nämligen läsa upp mitt idrotta A betyg som jag för tillfället har IG i ;P Så det är ett stort plus, Sen så klev jag upp så jag var på skolan 8.10 skönt det också. Nu är det bara dax att börja göra bort alla attans arbeten men det ska jag fixa på Onsdag hade jag tänkt. Ikväll ska Malin,Jossan och kanske emeli komma och se CSI eftersom det är världens viktigaste avsnitt ikväll ETT MÅSTE . Får se vad som mer händer har ju nämligen sovmorgon imorgon :)  Ja vi ska ju också boka hotell ikväll för den kommande helgen :)
/Cya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0