Hej Fjant !

Ja precis du ;) hahah Gud vilket jävla flumm humör jag är på idag. Vad har jag gjort idag Varit i stan såklart på Skyltsöndag, riktigt mysigt blev jag och jossan. Sen så har jag bara hunnit hem ätit lite middag och sånt. Vad ska jag då göra ikväll ? Deni. haha nä vi ska som vanligt ut och rasta 240 ska in till stan och hämta jossan sen blir vi nog här i skogen bara jag hon o öhman? Emeli kanske ? Sen får vi se. Men det blir nog riktigt roligt så ser ni en bil i diket kan ni ju alltid lägga ett öga på vad det är för bil haha ;D Ja taggar redan för fest nästa helg. haha fast jag inte vet vars det bli, Men får vell hoppas det bli någonstans iaf.
/Cya ;)

Hero's Return ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0