Helgen som varit...

Fredag: Börjad med skolan sen så for jag och emeli vidare till Tim var hundvakt där, Låg typ och sov då Dl och Tim glider in och börjar fösöka få oss pigga. Tärt vi satt och snackade medans vi mös på med katterna :) Sen så for Emlei och jobbade. Sen vidare till hon såg lite tv eftersom att Dl och tim drog till Arvidsjaur och började dricka där haha. Sen så hade jag och emeli myskväll med bränkan och öhman med en massa ljus och Kortspel. tack för den kvällen !!

Lördag: Blev fest i Älvsbyn som var sådär blev kanske lite för mycket eftersom att jag hade lite minnesluckor. Men en trevlig kväll drog och sov hos emeli sen som var trevligt. Finns inte mycket mer att skriva om förutom en ganska trevlig kväll.

Söndag: Jag for till Emeli blev en massa tvtittande,Sen vidare till Dl lite tvtittade där med sen hem och sova.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

vilken gullig kisse o vovve!

2008-11-17 @ 16:56:00
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så jätte mycket! :)

2008-11-17 @ 16:56:06
URL: http://amandaviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0