Inte ofta

Haha då jag själv sitter och läser mina inlägg undrar jag ibland hur jävla mycket svordommar jag använder? Helt sjukt..  Så vad har jag gjort ikväll? Jo jag har faktist sovit,ätit,sett tv,ätit sen suttit här som är ett riktigt beroende. Tänkt hur skulle man klara sig uan en dator? Tror det är omöjligt och därför så har jag bestämt mig idag för vad jag ska önska mig i julklapp jo en bärbar.  Skulle vara suveränt.. Men nu har jag ju ändrat mig ett antal gånger så får se vad jag önskar mig i slutändan. Sen så har jag fortfarande 20 arbeten ogjorda har inte gjort nå sen vi började skolan utan allt ligger bara här brevid mig. Huvva. Nu måste jag ta tag i skolan verkligen och det ska jag !! ;)
Nä nu ska jag se tv igen sen sova tror jag ;) kanske fösöka plugga lite om jag nu klarar det. hehe
/Cya ;)
Vill ha mitt långa hår igen !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0