JAAA ;D

Kom nyss hem från skolan som har varit lika slapp som alla andra fredagar. Kommer dit sen bjuder våra mentorer på fika som varje fredag sen sitter vi bara och surrar :) Egentligen borde jag vara i stan ? För att lämna igen en klänning jag köpte i lule men jag orkar inte kändes skönare att sitta hemma. Så nu ska jag få mig något mummsigt i magen eftersom jag inte hant äta nå frukost. Senare vet jag då inte? Ska ju vara nykter hela långa helgen, Eftersom det har barkat iväg dom tre senaste gångerna... Men är som sagt verkligen sugen att göra nå? Hjälp ;)

Gårdagen? Ja Jossan hängde med mig hem sen så kom öhman också vi babblade vell på som vanligt. Sen drog vi med min 240 haha drog till flygfältet så jävla kul det var där jävlat bara is. Så öhman var tvungen hämta sin bil också.. Sen så vidare in till stan där vi käkade lite,. Och sen tillbaka till flygfället där vi möttes upp av Dl,Bränkan tim o dom också :) Så det var ju trevligt. Sen så hände det inte alls så mycket mer...
/Cya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0