Jingle bells, jingle bells ;)

Som sagt jag ska alltid vara först har haft det så mysigt här hemma och tjuvstartat med att börja julpynta ;) Åhh jag blir som en helt annan person i allt pyntande. Så det tar sig i mitt rum nu alltså ;) ikväll då jag lägger mig ska jag bara mysa med julmusik och titta på alla tomtar och allt glitter ;) Såklart rockbrud som jag blivit så sitter jag och lyssnar på julrock ;) hahaha.. Har även suttit hos min granne jessica ikväll och snackat en massa :)  Nejnej vet ni vad nu ska jag fortsätta med allt ;D Imorgon får vi se om det blir hockey eller vad som händer för skoj ;) Men alltså hockey hade varit grymt kul och ännu bättre om man hade tagit sig en kall cider ? lockar det inte lite , hehe

som nya rockaren är mina nya  idoler Hammer Fall yää ;) som detta kommer bli ganska utnött vänta bara ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0