Lägg ett ;)

Japp dagen har jag tillbringat på skolan haft prov som jag tror gick sådär :/ Haha sen så kom jag hem så ser jag min lilla älskling ligga så sött på golvet och sova. Tog typ 3 timmar innan vi fick nå liv i min lilla kisse. Som förövrigt blev sövd idag fick sy och stoppa in dreneringslang så allt var ska ploppa ut. Stackarn men han är klart snyggast med sin lilla hatt :)

Sen så drog jag Emeli och Malin in till stan skulle hälsa på Öhman och Tomas, Men vi hinner bara dit så kommer bränkan så vi hoppas över och åker med han sen så åkte öhman,tim och trebban med Dl.. Haha shiit jag har sagt jag sldrig mer ska åka med dom, Men se där jag klarade det så snyggt. Ändå hant vi köra in i en lastbil som vi sen märker att någon sover i så Tommy kliver ut snackar med han och allt var lungt, Sen så körde såklart Dl in i oss två gånger inte nice..Men för övrigt en väldigt nice kväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0