Lista

Jag snodde av Jessica ;)


Vilken svordom använder du mest?
Fitta,Fan

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Lägenhet,Skoter,Bil

Har någon någonsin kallat dig lat?
När är jag inte lat!

Tittade du på tecknat när du var liten?
SJälvklart ;).

Hur många syskon har du?

Inget alls , Ensamm

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
En tatuering som ska bli.

Vad har du för väder just nu?
Iskallt

Vilken är din favoritfrukt?
Ja kanske mandarin frukt är inget för mig

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

10.30 för tillfället
Använder du flip-flops?
Ibland

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Kompisar såklart.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej gud somnar när jag vill

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Eh någon bränd

Vad åt du till middag senast?
Potatismos och korv ;)

Kan du vissla?
Klart

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Vem gör det inte?

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0911

Vilken film kan du alla replikerna till?
Haha ingen alls

När flög du senast?
Ja jag och Andre för kanske 4 veckorsen

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4

Läser du för skojs skull?

Har aldrig läst en hel bok ! haha

Diskar du din egen disk?
Nej, Det gör våran diskmaskin

Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär

Vad har du med dig in på bion?
Dricka,Popcorn

Har du en blogg?
Ser ni vell?

Vilket är ditt favoritämne?
Svenska

Gillar du att flyga?
Love it

Hur många timmar måste du sova för att fungera?
typ 10

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Strässad jämt men aldrig fullbokad.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
nejnej

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
jag vill bara dö

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Ingen alls.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
finns inget gogare än kött.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?

Sixten ;) den ska min pojk heta

När badade du i en pool senast?
år och dar sen

Har du varit med i någon skolpjäs?
Nja kanske någon liten.

Hur många barn vill du ha?
2 men krisar den så får gränsen bli 3 ;)

Har du åkt moped någon gång?
Jamen självklart

Kan man vara vän med sitt ex?

Nejnej sånt tror jag inte på

Vad har du i din väska?

Använder inte väska för tillfället

Vad lyssnar du på nu?
Reklam som vanligt på min tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0