Livet leker inte alltid...

Skolan idag sög som alla andra måndagar, Måste va något med mig då för  då sitter jag med världens huvudvärk och bara vill döö. Haha Så även idag skippade jag gympan for hem och nu ska ja snart läggamig och vila. Har även varit och lämnat in min mobil idag efter ännu en smäll den fått sig i helgen. !!! Hant ha den två veckor killen sa till mig ta försäkring så ska du se vad som än händer så for du i stortsett en ny gratis. Dum som jag är tar jag det, Far in ringer till försökrings skitet. Och vad säger den dom fan ja du får hämta ut en ny mobil om 2 veckor för 800 kr ?!?!?!?! Hur fan ska jag ens ha råd med det?  Speciellt då det fan inte ens är jag som hett sönder någon jävla mobil som jag sa till dom.. Nä fy fan ! Skit på er för fan..

Sen känner jag mig förövrig som ett jävla missfoster haha. Nä nu ska ja vila och sen fan vill jag göra något kul så veckan går fort längtar till lördag och spec till därnästa lördag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0