Luleå!

Japp jag stog upp 07.15 med världens jävla fökylning feber och allt hällvete. Men jaja hoppade in i duschen gjorde mig klar och åkte till skolan men en väldigt stor risk eftersom jag inte har alls nå bra vinterdäck och världens halka var det, Men jag klarade det. Sen bar det av med buss till Luleå var fan många klasser. haha Och vad fan gjorde vi där?! Inte ett jävla skiit.  Så jag sandra pilla och therese drog och käkade mumma. Sen vidare teknikens hus, Var där och gjorde lite papper och sånt ;) haha som barn på nytt. Sen kom vi på att dom har en lite bio-salong mitt i allt så vi drog dit och ja jag och pilla låg och sov där ! haha Får se hur många som sovit på teknikens hus ;)  Nä nu ska jag ut på en promenad med Troja sen sova sova !!!
/Cya ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0