Open up ya eyes

Min kväll blev som såhär gled till jossan , Var där ett tag sen bar det iväg ut med volvan haha , Riktigt kul hoppade ? eller ska vi kalla det hopp. Haha,.- Sen for vi runt en massa till det otroliga händer vi fastnar hahaha mitt på typ vägen men var ju så jävla dålig underhållning av vägen oh yes den var (oplogad) Så var bara ringa iväg ett samtal till bränkan och såklart jävla killar, Kommer han och på typ 3 sek var vi uppe nä fy fan suuuug.  Sen så gick det super bra rästen av kvällen jag och jossan var rallybrudarna för en kväll . Efter det for jag och jossan hem till hon såg sanningens ögonblick och sedär nu är jag hemma :) Så jag har druckigt lite varm choklad sen ska jag lägga mig i min varma säng hoppas jag ? haha ;D
/Cya ;)


Kommentarer
Postat av: bea

haha , nog gör man he bra om man fastnar mitt på vägen ;p

2008-12-01 @ 14:01:38
URL: http://beatricenilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0