Skelefteå !

Vi är nu hemma och måste ju säga att gårdagen var väldigt trevlig.Började med att emeli jag jossan drog på stan i skeå, sen vidare till hotellet och började dricka medans vi väntade på dom andra. Sen var det då tänkt att vi alla skulle bada/basta, Men det blev bara jag och emeli som höll till där. Men var trevligt ändå.. Hm ja sen kom det en massa folka till rummet som jag inte känner , haha blev en fest tills vi alla for till folkparken där det blev en massa festande och dansande. Mycket trevligt med en massa jävla folk. Hant även träffa min kusin och några andra. Jamen en verkligen supertrevlig kväll, förutom på slutet det barkade av lite , men ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning vad jag gjort ? aja det löser sig nog.  Direkt kl 9 klev jag och emeli upp och åt frukost sen blev det vattenkrig och en massa babbel ;)
/Cya ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0