Snälla....

Idag har jag hunnit det mesta plus att jag hade en väldigt lång och skön sovmorgon:)  Sov till 12 kanske sen steg jag upp gjorde mig klar, For in till stan med Emeli och Malin shoppade en klänning,örhängen och lite sånt. Sen for vi och käkade på Adana ;) Mummsigt var det.. Sen var det brottom så då skyndade vi oss till Luleå. Var där på våran utbildning sen vidare hem så nu sitter jag här hemma och just tagit mig en laxmacka ;) Muummss... Ja justja har även hunnit ringa till vetrinären så vi fick en tid imorgon med min älskade kisse.. Får vell se hur det ska gå men kan vell säga som så här att det är världens jävla äckligaste köttsår !!!! Fy fan. Nä nu ska jag invänta min tv sen sova ;)
/Cya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0