Snart smäller det.

Japp idag var min lediga dag och jag skulle verkligen sova ut, Men min kära mamma ringer kl 9 säger att jag ska fara med min lilla kisse till vetrinären just innan 11 så jag sover lite till sen bara på med kläderna och fara dit för att ta bort hans dreneringsslang, Nu ska han bara ha kvar stygnen 10dagar till. Sen efter det så begav jag mig hem gjorde mig klar sen vidare in till jossan, Vi var ute med hundarna senfor vi till ÖB en sväng, Sen så låg vi bara och slöade framför tven. Nu sitter iaf jag,jossan,öhman och emeli i bodsjön hos kenta käkar lite mummsigt sen får vi allt se vad vi hittar på. :)

Föresten ringde dom från jobbet idag och jag ska jobba Julafton och annandan, Så det blir nog en väldigt lugn jul för mig detta år kanske till och med ska vara hemma jul bara jag mamma och pappa. Haha så jävla tråkigt har varje år varit med hela tjocka släkten men inte nu längre. aja pengar iaf :)
Nu ropar dom här på mig, Föresten idag är det onsdag och det betyder att lördag närmar sig ;)
/Cya ;)

Kommentarer
Postat av: mjukis

2008-11-21 @ 09:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0