So I'm not moving

Hej och hå ! Ser ni vad länge jag börjat vara vaken? rekord ;) Kom just hem jag och jossan har varit och glidit lite hit och dit. haha Var vell ösigt det sen nu innan vi drog hem så Fick ville och jimmy åka med mig hem :) såklart sötpojkarna denna inte ska behöva vara i stan en hel natt. haha ! Nä annars ikväll så har jag jossan tom varit hos evispenis :D Sett tv/film hela kvällen. Och se så bra det gick att vara nykter hela helgen. Men ikväll kände jag verkligen att jag ångrade mig hade varit grymt kul. Men hoppas på det bli av nästa helg för annars får det bli fest här hemma i lilla piteå om inte något roligare dyker upp..  Tack för en trevlig kväll i övrigt ;) yäää..

Som jag ska stå och skratta tills den dagen jag går in i min lilla grav ! HAHAHAHA !!!

said there's someone I'm waiting for if it's a day, a month, a year,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0