Tack

För denna jävla helg äntligen är över.  Som sagt fredag var så jävla kul till att börja med fy fan, Sen så barkade allt iväg precis som förra helgen så blir jag aldeles för full och arg på jävlat allt och alla. Sen blev ju en hel del arg på mig också haha. Jag får skylla mig själv. Sen åkte min mobil i vägen jamen som sagt allat var ju typ bark. Men blev iaf fest först hos Martina som var väldigt kul. Sen så fortsatte vi kvällen på statt sen adana och sen vidare på efterfest hos Peter så kl halv 7 var jag hemma. Haha ! Men tack denna helg hade jag kunnat skippa.

Igår Lördag Tog det bara lungt hängde med Öhman och jossan till typ halv 1 sen följde jag med Andre vi for ut långt åt bara den i skogen med Robin haha. rättaresagt Hemmings. Sen blev det sängen för min del. Inget mer att berätta.

Hur lyckades jag ?!?! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0