Tack så mycket :)

Ja tack kära älskade vänner för allt fint jag fått läsa om mig ! helt sjukt. haha Okej jag ska växa upp ? i know , men alltså dom som skriver så grymt mycket skit om mig ? som inte har med saken att göra dom ska bara få vräka ur sig en massa skit  ?`? vars håller världen på att ta vägen går allas liv ut på att splittra alla kompisar så mycket som möjligt ? Är det så att mina kompisar vill helt enkelt stöta ut andra ? Min fråga, Aja denna blogg gör bara allt jävla bark haha , Alla skriver allt på deras blogg utan att kunna säga det till mig först !Kändes iaf så grymt skönt att få snacka med jessica igår ! Så det löste sig och jag fick veta vad allt handlade om ! Så tack för det !

Ta aldrig någon för givet.
Ha alla dina vänner nära ditt hjärta,
för du kanske vaknar en dag och upptäcker
att du förlorat en diamant när du var för upptagen
att samla på stenar.
Det är bättre att ha få diamanter än många stenar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0