Tänk efter ANNA !

Ja ikväll harr vi haft det trevligt med idoltittande kortspelande och massa snack. Blev en hel del här lite stökigt men det fixar jag snabbt som ögat. Sen nu ikväll drog vi in till stan käkade sen åkte vi med öhman så sjuk jävla kul :) haha snyggbilen denna. Men fett nice alltså ;)

skulle och träffa en person som blev till två som jag hade på känn hela tiden, Fattar inte varför jag inte lyssnade på mitt hjärta. Och efter detta mötet håller jag själv på att inse att jag håller på bli helt psykiskt sjuk. Aldrig i hela mitt liv jag varit rädd för någon sitter hemma nu med världens klump i magen, darrar och mår allmänt konstigt.  Nu får det fan vara nog. JAG ORKAR INGE MER !!!!!

Och till person nr1 har jag inget att säga faktist eftersom att detta var avklarat för längesen.
Till person nr2 skulle jag kunna skriva två A4 papper. Men känner inte för det att man kan förbli så fruktansvärt feg. Detta är sjukt att man är så nertryck sen år tillbaka att man inte kan stå på sig och vara sig själv. Tänk att du är så lågt nere att du måste leka cool för din kompis och lyssna på han. Jag inbillar mig själv och hoppas en dag att du var den jag trodde, Varför tror jag det efter allt jag hört. Men är man nu så bra kompisar som ni ska ju inte nr1 behöva hjärntvätta nr2 med en sån massa skit. Huvva !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0