Tisdag

Nu är det Tisdag och det närmar sig till Lördag ;) hehe imorgon är jag ledig och Torsdag börjar jag halv 12 sen två lektioner fredag kan inte bli slappare.  Tihihi, Sen så idag har jag varit på skolan plus att jag varit ute och gått en timma efter skolan fast var genom idrotten. Annars vet nog dom flesta att jag inte skulle gå ut i 1 timma haha, Sen efter det for jag och handlade med min Mammi. Blev lite mummsigt,Eh har jag nå mer ointresant. nä tror inte det, nu ska ja gå och äta snart ;)

Sen så tar ja tillbaka det jag skrev igår, eller tar tillbaka men från bloggen iaf, eftersom ja klagat på andra ska ja inte bete mig likadant själv ;P hehe så då vet ni det :)
/Cya ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

okej, ska man ta åt sig av det du skrev igår eller var det menat till någon annan?;)

2008-11-18 @ 20:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0