Together we run the show-oh-oh ;D

Ja nu är det ju då fredag ;) hehe har varit på stan med emeli idag men blev inget shoppande eftersom att det får bli imorgon.. Nu ska jag ta och börja packa för morgondagen sen blir det att vänta tills emeli gjort allt sitt sen ska jag nog till hon så får vi se vad vi gör men blir säkert Idol ;) Ikväll får Johan åka ut snälla. Ja kort sagt vi ska iaf tagga för imorgon så tagget börjar komma igång ;)

Igår var vi hos hanna ett tag o såg på hennes söta kisse och vovve :) Sen blev det ut med grabbarna på en sladd tur;D sen så som vanligt ser jag allt framför mig så jag skrev ett sms till en o sa att nu då jag far hem så kommer jag typ köra av vägen eller nå. Haha Kort sagt säger jag till Emeli inte kul o köra ner här som förra året. Mycket riktigt så glider man så snyggt ner i det lilla diket. Haha kryckan är farlig. Så det vara bara att gå ut för emeli putta ett antal gånger sen så till slut fick vi upp lill tojjan ;P Sweet ;) haha

Vad har jag för liten hemlig beundrare i min blogg? ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0