Vad ska man ha vänner till?

Jag sitter och läser andras bloggar tänker på vad alla sagt och gjort ? Jag tror nog jag har kanske max 2 kompisar som jag verkligen kan lita på. Andra snackar skit om en eller gör det som dom verkligen vet jag aldrig skulle vela att dom gjorde. Jag menar är det konstigt att man inte orkar bry sig längre jag orkar inte lägga energi på folk som jag egentligen skulle vela umgås med för varför ska jag det då alla bara sviker ? Sen så snackar ju alla som är till och med woow"bästakompisar" skit om varandra nä fy fan det finns vell en jävla gräns. Hedan efter så tror jag man ska klara sig själv man pratar bara med kanske dom två man verkligen kan lite på. Sen behöver man inte vara sur på dom andra men inte häller ödsla någon energi alls på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0