Agnes - On And On

Tack för denna dag äntligen hemma från jobbet. Känns grymt skönt var jävligt sliten då jag vaknade efetrsom jag enbart sov 4 timmar. Haha jaja tiden går fort då man har roligt.Igår var jag iaf hos Jossan vi såg iol och lite sånt., sen drog vi vidare till Dl där dom festade sen vidare till böle där edt var någon klassfest? Kan iaf tycka den var ganska bark.  Men aja alla verkade ju ha trevligt iaf. Haha många roliga stunder igår man kunde skratta åt fy fan ! haha ;) Nä va fan nu ska jag göra något åt mig sen får vi se vad det blir ikväll :)

Okej vad i hela friden tror ni jag ska göra imorgon?? Haha ut och jävla cykla på jobbet sen när rörde jag mig senast eller iaf satt på c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0