Alko,Ikea

Sedär då var man hemma efter en lång dag. Började med att jag Jossan öhman drog in till stan drog på dollar,öb barnenshus. Men gjorde inga större fynd där. Efter det så drog  jag hem tog det lungt sen vidare till Jossan. Vi gjorde inte allt för mycket men efter ett tag drog vi in till stan lekte bilkurra men öhman axel tom tommy empa och sofie och den andra kan jag absolut inte namnet på. Nog med det jag och jossan var såklar Kung ;) Nu hade jag tänkt sova för sen ska jag nämligen upp tidigt imorgon för att göra mig klar sen bär det av till alko,ikea blir jag jossan öhman, sen vet jag inte om tommy snacka om att han skulle hänga med. Aja
/Cya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0