Boden/Luleå

Jag skulle och väcka Emeli på morgonen men gick som det gick haha hon svarade aldrig :) Så iaf fick jag med mig Jossan och hundarna. Så vi begav oss till boden för att spela lite och titta på våran häst. Ja för våran polle gick det ganska bra 3a inte ska man klaga :) hon var så duktig. Sen med spelandet? Ja inte så bra för varken mig eller Jossan. Men slutade med attt jag spelade på en pitehäst som såklart gjorde det så snygt och vann så jag drog in en hundring ;) Yäää. Sen då det var slut drog vi till storheden gick där och shoppade lite. Sen drog vi till Max och käkade och gud vad tiden går fort klockan var helt plötsligt typ halv 5 :) så vi drog hem. Nu sitter jag hos Jossan hon gör sig klar sen ska vi vell hitta på något skojj. fast blir absolut inte sent eftersom jag börjar 7 imogon.. Phuu :/ Aja blir nog bra det. Nu ska ja kila
/Cya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0