funderingar

Ikväll blev det massa tittande här hos mig :) Idol,Sjukhuset plus en massa mer var jag jossan öhman och empa. Sen får vi ju inte glömma att vi varit ute och rastat 240 ;) Gick som ett spjut men var det oväntat ? Nej. Haha Sen så nu har jag just målat naglarna. Intresant? Nej. haha

Mycket planer? Ja lite iaf imorgon så blir det skola sen solning med Emeli,Sen dollar och sen har vell öhman tänkt ta med oss ut i ödemarken för att spränka lite saker. Ojoj sen får vi se finns lite planer ;)
Fredag?Sitter och överväger fest eller inte? Ja kanske ändå blir en vit helg men om inte annat blir det en lugn fest hos mig. Om inte annat i helgen så viskade någon i mitt öra om en fetare bomb än i lördas återstår att se. Hehe
/Cya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0