Gällivare ;)

Igår fredag : For till skolan tog min spruta som förövrigt jg tyckte var värre än den första. Så nu kommer jag vell vara svinrädd tills nästa gång. Efter det for jag och öhman in till stan för han skulle ju faktist klippa sig som var påtiden. Och sen ar vi runt lite och shoppade lite, efter det for vi hem till han och då var klockan ja kring 2 Då kommer vi ju på att fara upp till Gällivare så jag ringde Emeli och hon var på. Så då var det bara skynda sig göra sig klar sen kl 4 så bar det av. Jag körde dom första 10 milen sen körde Emeli rästen så jag och öhman började festa. Och så jävla kul vi hade haha ingen  visst att vi skulle komma så det blev vell en ganska rolig överaskning då jag ringde killarna då vi satt på hotellrummet och bjöd in dom på fest ;) haha Okej ska inte ljuga dom hade sina aningar etfersom ja ringde i fyllan påvägen dit. haha Okej hela kvällen var jävlat toppen längesen jag hade så jävla kul på en fest ;D

Idag : Vaknade typ 9 helt jävla död. Alla skulle ju förståss upp då så vi drog och skulle äta det jag älskar hotellfrukost ;) Haha hur gick det? Jag drack ett vattenglas och en laxskiva. Fick inte alls i mig nå mat ens. Vi hade tänkt stanna för att fortsätta festa men jag orkade fan inte. Så vi var där till kl 2 sen drog vi hem. Och jag körde hela 30 mil medans öhman sov. ;)

Stort + Alla trevliga där, Inte ofta man träffar så där trevliga filurer.
Stort - Våran jävla oxfilé som var nå segt jävla älgkött från en skit pizzeria....
Tyvär hade ingen någon kamera med sig. haha kanske lika bra hade nog ändå tappat bort den.

Kommentarer
Postat av: GamGubba

Sugen på en tur? :)

2008-10-19 @ 22:07:35
URL: http://soriasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0