Kan inte sova?

HAR DU NÅGONSIN
1. hånglat i mer än 3 minuter ? Självklart !
2. sovit i en annan säng ? Även det.
3. hånglat på en bio ? Har vell hänt.
4. hånglat i skogen ? Ja jag bor ju i skogen?
5. tyckt att din kusin är het ? Nej absolut inte
6. sovit naken ? Yes !
7. kört över hastighetsgränsen ? Alltid ;)
8. målat om ditt rum ? Nej
9. dansat framför en spegel ? Vad tror ni? Ja
10. fått hicka ? Ja
11. dumpat någon ? Ja har jag vell?
12. stulit pengar från en kompis ? Skulle inte falla mig in.
13. hoppat i en bil med folk du just träffat ? Ja
14. varit i slagsmål ?haha? nja tror jag inte
15. smugit ur ditt hus ? Jo, klart man rymt men det gick som det gick alla gånger.:)
16. haft känslor för någon som inte känt detsamma ? Ohja
17. hånglat med en främling ? Eh har jag ? nä tror inte det
18. älskar eller saknar någon nu ?  Nja mabye saknar.


VAD
vad åt du senast ?  Chips ;)
vad drack du senast ? Trocadero
vad är det för färg på dina byxor ?  Blå?

vad gillar du mest med skolan ? Klassen.
vad har du på fötterna ? Sockar
vad är din favorit färg ? Svart såklart :)
vilken film såg du senast ? Iskallt mord
vad hör du just nu ? Min tv


VAR
var går du i skolan? Strömbacka
var är din telefon? Överallt.
var är din mamma? I sin säng
var sover du?Min säng såklart.
var handlar du mest? Eh, olika.
var fick du tag i tröjan du har på dig? Vero Moda


VEM
vem är i rummet med dig? Troja
Vem fick du senast sms av? Empis
vem tänker du på nu? Inget alls.
pratade du senast i telefon med? Malin
vems hus var du senast i? Jossans
vem önskar du var med dig nu? Hemligt :)
vem är din favoritsläkting? Emmeli såklart :)
vem i din skola går dig mest på nerverna? Många.


JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna:Ja
Gråtit en hel natt: Nej
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Jo
Gjort en bakåtkullerbytta: Nja?
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Önskat att du var det andra könet: Ja
Velat vara ett djur: Nej
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Nej Nej
Tyckt Harry Potter är bra:Ja?
Hatat choklad: Aldrig



VEM
Pratar du med på msn just nu? Ingen alls
Ringde dig senast? Malin
Pussade dig senast? Håller jag för mig själv !
Hade du sex med senast? andré
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen för tillfället.
Saknar du mest just nu? Ja, många
Är din bästa vän av samma kön? Finns vell många?
Är din bästa vän av motsatta kön? Ingen aning
Ska du träffa imorgon? Många ;)
Umgicks du med senast? Jossan,empis,Öhman
Sov du med senast? Om ni det kunde lista ut ! ;)
Festade du med senast ? Jossan,Empis,Öhman,Enberg,Jore,Dl

Tack för mig God natt ;)


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Sötunge :D



När ska ni komma då?

Vi är ju som hemma varje eftermiddag/kväll, så det är ju bara att hojta till när det passar er! :)

2008-10-02 @ 22:55:34
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0