Knarkare?

Ikväll har jag varit med emeli öhman och dl ett tag :) Vad har vi gjort inte mycket alls , Tagit det ganska lunt sett lite film och sånt. Sen kom tom och dom förrbi en snabbis. Väldigt dåligt väder ute fi fan. nä nu ska jag se lite Csi sen lägga mig i sängen och gruva mig återigen men va fan? Som ni ser så är jag inte alls i närheten av lika rädd för sprutan som förra gången. ;) Jag ska övervinna min rädsla !!!

Haha mitt test om 10 år????
Rik och lycklig
Efter många år slog du äntligen igenom med din självbiografiska roman, som handlar om ditt spännande liv som knarkare. Romanen är i fem delar. Knarka på landet. Knarka i stan. Knarka utomlands. Knark och djur. Knark och sex. Knark har blivit mer och mer ovanligt och du är en av de sista som fortfarande håller liv i kulturen, som ser dig själv som knarkare, även om du inte knarkar lika ofta. De flesta andra la av när de fick chansen, först med metadonbehandlingar och sedan med avancerad hjärnkirurgi, som staten betalar om man också låter sterilisera sig. Din kropp är förstörd men nu är du rik, och ser det som din uppgift att sprida kunskap om knark, som en av de sista i livet. Just nu håller du på med en festival som ska uppmärksamma berömda knarkare.

Hahaha jag döööör ! Så jävla kul den som är mest emot knark var helt plötsligt en knarkare snyggt ... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0