Kulkul :)

Ja jag som ville göra något ikväll men ingen verkade ha någon större ork :) Jag och mamma drog in till stan for till jysk köpte lite saker till rummet. Sen for jag till elgiganten och köpte min mobil :) slösade lite pengar där eftersom att jävla fitt ericsson hade skicka och sagt att jag skulle få en ny men samma som min förra ?!?! Så då blev jag arg och drog och köpte den jag hade tänkt ändå får vell den andra ligga och ruttna i någon låda. haha Så nu har jag snart två nya mobilen. Triva super med min nya iaf . Nä nu ska ja duscha innan jag går och sover för imorgon är det min sista dag på praktiken :( Men kan inte hålla mig borta från den så ska dit torsdagmorgon också. Aja cya ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0