Party

Tre saker jag är : Slusk,Sliten,Trött.
Tre saker jag har : Ont Ont i hela kroppen !!

Igår var det ju som sagt fest jag var kanske inte så taggad men blev väldigt taggad. Vi var bara några stycken hos emeli men hade väldigt trevligt. Var docj inte menningen vi skulle gå ut på krogen. Eller jag som typ sa att jag absolut inte ville det. Haha men det slutade med att jag ville dit. Så då drog vi alla dit en sväng :) Efter det slockanade jag hos emeli. Och eftersom jag och Tom lyckades nöta en och samma sak så kan jag säga att mig kropp är helt jävla död.  Nä nu måste jag duscha.
Är snack om fest ikväll också men får se hur det blir :)

Kommentarer
Postat av: ullis

FYLLOOOOOO!!! ;)

2008-10-26 @ 02:43:51
URL: http://ulliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0