Praktik,Stan Hemma

Ja dagen började med Praktik :) Sista dagen och jag som skulle få sluta halv 2 ?! men slutade inte förens 3 haha gick över längre än vad jag egentligen ska. Men klart man ställer upp. Sen for jag på stan med mamma inhandlade en tjock skön vinterjacka på team sportia, Sen en sommarklänning på rea :) Sen ska jag bara önska mig ett par vinterskor av pappa som jag hittade. Efter det har jag varit med Öhman och empis. Vi har som vanligt spelat Skip-Bo med mamma och som jag kom 2:a iaf ;) Det tar sig. Nä nu vill jag verkligen sova ska inte va på praktiken förens 9.15 imorgon så blir en sovmorgon :)
/Cya ;)

Dålig bild men på jackan och sommar klänningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0