Skip-bo ;)

Jag fick upp Emeli så vi drog in till stan där det blev en del shoppande. Så trevligt, Sen drog vi till emeli ett tag sen hem till mig. Och hos mig har vi inte gjort mycket sett sjukhuset såklart ! Hittar ni ett bättre program gör ni det fan bra. Sen efter det blev det kjosken shoppade lite candy. Sen resten av kvällen har vi tillbringat i köket där vi spelat Skip-bo. haha och jag vet inte vad det är för fel på mig men helt enkelt så kan jag inte vinna. Aja nu ska jag fan börja nöta. Blir säkert lite spelande på jobbet imorgon. Men nu ska jag lägga mig se tv sen sova ska upp halv 6 imorgon. Ha ni andra en fortsatt bra kväll :)

Min mobil har förövrigt gått sönder så jävla surt. !! Har verkligen otur med mobiler borde nog inte ha en ! haha
Lite bilder.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0