Slitenkrigare

Haha just vad jag är, Har sovit 4 timmar i natt om inte mindre, fy fan känns som jag supit i flera dagar och är svinbakis, Haha helt sjukt. Aja igår så for vi ju och sprängde dom här bomberna ;) haha läskigt det blev jag,emeli,öhman,tim,lars,ida,andersen,dl :) aja sen så drog vi vidare till karlberg och där fanns det inte mycket att göra vi tog en promenad ;) Sen så etfer många om och men var inte så taggad men vi drog till laver, haha ! Så inte satt vi nå mycket still igår. Sen var klockan helt plötsligt halv 4 så då for alla hem :) Aja nu ska jag börja göra mig klar för ännu en ny dag :) Hoppas på något skojj ! Sen så kan jag fortfarande inte släppa att ja jag lovar inte långt ifrån att jag skulle barka me billen igår jag och Emeli provade på en näradöden upplevelse ;P Haha !
/Cya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0