Uppdatering

Vilket jävla skitväder. Inte kul och köra bil det är fan vatten överallt. aja ska inte klga så mycket eftersom jag tagit mig både till coh från stan.Jag och Öhman hade lite och göra så vi drog in till dennis satt och babblade sen kom några förrbi och hälsade på ingen aning vad dom nu heter. haha sen kom även emeli. Sen såg vi film och käkade en massa onyttigt. Haha måste säga att filmen vad grymt rolig. Komme iaf nyss hem eftersom dennis ska upp tidigt imorgon medans andra är ledig ;) hehe får se vad jag ska hitta på imorgon. Men säkert något trevligt. Ska vell ringa Emeli då hon vaknat etfersom hon jobbar natt. Så är det. Nä nu ska jag lägga mig se lite tv sen sova och sova riktigt länge imorgon.
/Cya


Klockren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0