Sedär :)

Igår drog jag Öhman,Jossan och Tommy till Alko,Ikea. Men såklart ska man vell alltid lyckas med att ha otur såklart var alko stänkt då vi kommer dit?!?! Va Fan.. Haha men Smarta som vi är så drog vi till Kemi som också funkade bra. Haha innan vi hittade dit. Men blev iaf lite alkohol+ litelite sjoppande på Ikea men där var nog  maten viktigast. Men en väldigt trevlig dag.

Idag vaknade jag tittade mig i spegeln och då kom ja på hur jävla less jag var mitt jävla hår. Så jag satte i lite färg sen så var det fixat. Duscha gjorde mig klar. Sen ringde jag öhman och han ville såklart följa med mig på stan. Köpte förköp till imorgon sen gick vi runt lite och sen drog vi till julia och drack en Latte. Satt och surrade en heldel, Sen kom Malin också och surrade sen for vi hem. Nu måste jag ta mig nå i magen är så jävla sugen på nå. Sen så ska jag nog vara med öhman och kanske Julia :) Nä nu ska jag fortsätta med mitt.
/Cya ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0