Fest Fest Fest !!

Igår for jag ju då till Emeli var inte alls sugen att festa. Satt såg film gjorde mig lite smått klar, Men vet absolut inte vad som hände men jag började verkligen komma igång. Helt sjukt fan gårdagen var jag absolut inte helt frisk fy fan hur jag var. Kan ju lova en sak aldrig mer hem jävla äckel bränt. Huvva Tål inte sprit ja ska dricka cider så är det inget mer. Skitsamma Ringde Dl så han kom och hämtade oss :) Vi var ute och sladdade en sväng, haha fy fan va kul. Tycker bara lite synd om emeli´s bula. haha, Efter det blev det Jim och sen vidare till Pentryt jamen att jag ens tog mig in var ju ett under. Haha  Sen slutade det med att jag drog till Robin pratade med andre sen drog vi till mig. Det var där även min fot barkade. Haha men verkligen mitt fel allt ihop.. Glömde att typ flytta mig eller nå då andersen skulle iväg så hoppsan hejsan där stod bilen på min fot AJ !! Kan förövrigt inte gå på den idag har varit till akuten fått piler alla "mjukdelar" var krossade haha men den var inte av eftersom det inte var något med benet !
Toppenkväll i övrigt ;)

Nu ska ja dra till jossan en sväng ;) Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0