Äntligen

Är det snart helg känns det som. Har haft fullt upp känns det som idag. Blev stan med Jossan shoppade Kofta,tröja,Skor,linne (klänning),trosa,sen lite smågrejs tills i helgen. Typ 3 kortlekar och lite sånt haha ! Ifall att öhman ska börja sprätt iväg korten. Nåja sen har jag börjat packa lite tills fredag eftersom jag nog bara sover hemma inatt sen så börjar calle med mitt rum. Så blir bara hem en snabbis på fredag för att hämta saker och säga hej då till min troja.Kommer sakna hon så mycket omen det bara är 3 dagar. Får se om det blir lite uppvärmning med någon cider imorgon. Aja skola är det ju också men det hinner jag med ! Gud känns som jag ska skriva hur mycket som helst men nu har ja inte tid mer ska äta nå sen sova i mitt tomma rum där det bara står en säng ;)  haha

/ Cya

Kommentarer
Postat av: ullis

Nu känner jag mig lite förvirrad :) Ska du flytta?=) Jag ska också till Långträsk ihelgen, mysa och vila upp sig :)

2008-09-25 @ 00:28:03
URL: http://ulliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0